Praca dzięki… zabawie? Przeczytaj, zanim dopadnie Cię game over!
Grywalizacja coraz częściej wykorzystywana jest przy kampaniach marketingowych – jako sposób na kreatywne i ciekawe spędzanie czasu. Jak się jednak okazuje: nie musi wiązać się tylko z działaniami promocyjnymi.
Jak zarabiać w Internecie? Nietypowo! Grywalizacja – czyli wykonywanie kolejnych zadań, które przybliżają do celu, a jednocześnie wprowadzają w to element gry, rozrywki i zabawy – to ciekawa alternatywa na rynku pracy.
Pora na wyzwania
Młodzi ludzie chętniej angażują się w ciekawe i interesujące zadania, które są jasno i klarownie określone i za którymi kryje się znany wcześniej cel. Pójdź we wskazane miejsce, zrób umówioną liczbę zdjęć, odbierz obiecane wynagrodzenie – korzystając z BuzzBee, można poczuć się trochę jak w RPG, w którym wykonujemy kolejne questy. A skoro o questach mowa…
Level up!
Żaden bohater w grach fantasy nie przejdzie do kolejnych etapów, jeśli nie będzie rozwijał swojej postaci. Otrzymujemy kolejne skille = rozwijamy swoją postać = wchodzimy na wyższe levele. Co to oznacza w życiu prywatnym, chyba każdy jest w stanie potwierdzić: na przykład to, jak doświadczenie zawodowe wpływa na naszą pracę. Jak zarabiać na aplikacjach Android, iOS czy Windows – takich jak na przykład BuzzBee? Jeśli wykonujemy konkretne zadania i robimy ich więcej, lepiej, szybciej, efektywnej – następne, które otrzymujemy, będą ciekawsze, bardziej dochodowe, interesujące. Opłaca się robić więcej i lepiej – im więcej zrobimy za standardową stawkę, tym w przyszłości otrzymamy więcej za standardową pracę!
Pszczoła w BuzzBee nigdy nie jest sama – razem można więcej!
Coraz chętniej gramy w gry, w których dana postać to nie bot sterowany przez komputer, ale rzeczywisty człowiek, z którym wchodzimy w interakcję. Ponadto, grając razem: można osiągnąć więcej. Niekoniecznie chodzi tutaj o wspólne zdobywanie punktów, ale o wsparcie i motywację – jak najbardziej. Czy jest ktoś, kto zrozumie nas lepiej niż drugi gracz?