Problem z wysłaniem zadania

#1
Dotyczy zadania z wtorku 6.06.2017 w którym to zadaniu chodziło o wykonanie zdjęć i przeprowadzenie wywiadu na temat telefonu Samsung Galaxy s8 i s8+ w sklepach Media Markt.
Wszystko w zadaniu szło bez problemu, zdjęcia, wywiad, szereg odpowiedzi. Zadanie nie było łatwe, spędziłem w sklepie prawie godzinę, ale też kwota była satysfakcjonująca jak dla mnie.
Byłaby satysfakcjonująca gdyby nie fakt że zadania w żaden sposób nie dało się wysłać. Pojawiły się 2 błędy :

1 ekran z błędem to: "Czas realizacji zadania upłynął. Odpowiedź nie została przyjęta." - co jest nieprawdą ponieważ nawet na załączonym screenie widać że jeszcze jest ok 12 min na jego ukończenie.
2. ekran to problem z internetem chociaż takowego nie zauważyłem gdyż internet w przeglądarce działał normalnie.

Cofnięcie do wcześniejszego ekranu nie pomagało. Najpierw wyskakiwał jeden błąd, a po kliknięciu ok i Dalej kolejny błąd i tak w kółko.

Mimo iż poświęciłem swój czas zadanie nie zostało wysłane, a tym samym zaliczone, a dodatkowo jak domniemam zostałem ukarany odjęciem punktów za niewywiązanie się z zarezerwowanego zadania.
Moja sugestia.
- Dlaczego nie mają Państwo możliwości zapisania zadania? Pewnie gdybym zrobił restart apki lub telefonu i zaczął zadanie od nowa to by poszło bo tak domniemałem właśnie po restarcie. Po restarcie apki wszystko co zrobiłem wczesniej zniknęło i zadanie pojawiło się jako "dostępne". No ale nie w tym rzecz, zadanie wykonałem, a jaka w tym moja wina, że aplikacja jest niedopracowana?
- Wg. mnie nie powinni Państwo ograniczać się tylko do aplikacji. Myślę że dobrym pomysłem byłaby możliwość wysyłania zadań przez stronę. Apki były, są i będą awaryjne. I nie da się tego wyeliminować całkowicie.

Ale to tylko sugestie, doświadczyłem już czegoś podobnego w innej firmie i świetnie się sprawdzało. Robię zadanie aplikacją, wszystko zrobione - finisz i to samo co u Was, nie da się wysłać. Zdjęcia, które przed chwilą robiłem mam zapisane na dysku a nie gdzieś w pamięci stąd: uruchamiam stronę loguję się, uruchamiam to zadanie, dołączam zdjęcia z dysku, wpisuję opisy i wywiad. Wysyłam. Gotowe. Tak to działało.
Ostatnio zmieniony 8 cze 2017, o 16:05 przez qsti, łącznie zmieniany 2 razy.
qsti
samsung galaxy s5 neo
android 6.0.1
Załączniki
Screenshot_20170606-162641.jpg
Screenshot_20170606-162641.jpg (156.3 KiB) Przejrzano 1538 razy
Screenshot_20170606-162634.jpg
Screenshot_20170606-162634.jpg (171.32 KiB) Przejrzano 1538 razy

Re: Problem z wysłaniem zadania

#2
Witaj,
Dziękujemy za opisanie problemu.

Jeżeli chodzi o niewysłane badanie, to absolutnie nie tracisz żadnych punktów!! Chyba, że zrobiłeś rezerwację, wtedy napisz nam na maila info@buzzbee.pl, to zwrócimy punkty.

Jeżeli chodzi o zawieszenie apki, to trzeba zrobić restart, zadanie powinno się zapisać w pamięci.

Jeżeli chodzi o przyjmowanie zadań po za aplikacją, jest to niemożliwe, ponieważ wypłacamy kasę przez aplikację.
Mało tego, przy zadaniach na całą Polskę, nie bylibyśmy w stanie zebrać danych od kilku tysięcy Pszczół, które podsyłały by nam badania przez maila czy np. FB :(

Pozdrawiamy!
Ekipa BuzzBee
Nazwa użytkownika w aplikacji: Ola Skill
Sony Xperia Z, Android 4.2.2.

Re: Problem z wysłaniem zadania

#3
Jeżeli chodzi o zawieszenie apki, to trzeba zrobić restart, zadanie powinno się zapisać w pamięci.
Właśnie w tym rzecz "powinno". Zrobiłem restart i zrobione zadanie zniknęło.
Jeżeli chodzi o przyjmowanie zadań po za aplikacją, jest to niemożliwe, ponieważ wypłacamy kasę przez aplikację.
Mało tego, przy zadaniach na całą Polskę, nie bylibyśmy w stanie zebrać danych od kilku tysięcy Pszczół, które podsyłały by nam badania przez maila czy np. FB :(
Nie chodziło mi o wysyłanie zadań mailem czy FB! Bez przesady. Chodziło mi o panel zintegrowany ściśle z apką. Z takim czymś się spotkałem. I to tylko sugestia, nie musicie się do niej stosować ani tłumaczyć. Byłoby to dla nas użytkowników jakąś alternatywą w razie czego.

Natomiast wgrywanie zapisanych zdjęć z dysku w samej apce gdy się ona uprzednio wysypie jest zupełnie inną sprawą i powinni Państwo to rozważyć. Resztę danych można uzupełnić, ale gdy robimy zdjęcia z ukrycia przez niemal godzinę i potem one znikają... jest bardzo, ale to bardzo frustrujące do tego stopnia, że się odechciewa współpracy.

Tak, napisałem to w pierwszym poście. Miałem rezerwację zadania. Wysłałem maila.
qsti
samsung galaxy s5 neo
android 6.0.1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości