Strona 1 z 1

REKLAMA TV

: 4 maja 2015, o 15:07
autor: 123456a
Uważam że bardzo dobrym pomysłem na dotarcie do jak największej liczby ludzi jest REKLAMA TV - dotyczy to znalezienia użytkowników we wszystkich regionach Polski oraz znalezieniu firm do współpracy badając ich produkty.

Jest to bardzo kosztowne rozreklamowanie się ale jak nie teraz to może w przyszłości ...

Re: REKLAMA TV

: 4 maja 2015, o 15:36
autor: skillman
;) reklama TV to będzie wisienka na torcie!
Na razie musimy znaleźć skuteczne niskobudżetowe metody dotarcia do pszczółek.
Pozdrowienia!

Re: REKLAMA TV

: 4 maja 2015, o 15:42
autor: maxellek
Może system zaproszeń?

Każda osoba może zaprosić kogoś do aplikacji np:
przez sms z linkiem indywidualnym każdego użytkownika, a link ten prowadził by do Google Market.
I za polecenie otrzymało by się 100 pkt, a naprzykład za wykonane zadanie 10% wartości zadania ;)

Kolejną metoda to wysłanie plakatów do najbardziej aktywnych TOP 30 w aplikacji lub aktywnych na Czacie i za powieszenie plakatu i jego zdjęcie na potwierdzenie 450 pkt i jakiś bonus od was ;)

Re: REKLAMA TV

: 4 maja 2015, o 17:48
autor: kmar21
Na moje najpierw byłoby trzeba się zastanowić nad grupą odbiorców do których musimy dotrzeć, a potem wybierać odpowiednie media i środki reklamowe.
A jeśli chodzi o pozyskanie klientów można dotrzeć do nich poprzez publikacje zwarte np. rekamowanie się w Katalogach specjalistycznych czy coś w ten deseń. Albo jeśli jest taka możliwość wykupić pare danych przedsiębiortwa od firm zajmujących się badaniem rynku i przedstawienie im Naszej oferty :) Wiem, że niedługo mają wejść do sprzedaży nowe papierosy, ponieważ sam byłem ich testerem. Jakie papierosy nie wiem, wiem że napewno od przedsiębiorstwa, które produkuje LM, Chesterfildy, itp. bo na nich głownie opierało się całe badanie.

Re: REKLAMA TV

: 4 maja 2015, o 20:20
autor: xmarox
Moim zdaniem zapał niektórych pszczółek jest SUPER. I bardzo dobrze.
Ale Chłopaku i Dziewczyno też musicie myśleć o APce i jej zarządzaniu. Reklama TV przyniesie MASĘ ludzi. A kto ma tym zarządzać jak jeszcze nie ma koordynatorów czy podstawowych osob? Gdzie sie zgłaszać z problemem? 2 osoby ogarną 1000 osob? Setki emaili dziennie?
Trzeba trochę czasu aby apka się dograła. Wyeliminowania wszystkich błędów. Jeśli będzie wszystko dopięte na ostatni guzik jestem pewien że wtedy apka wystartuje z pełną parą

Re: REKLAMA TV

: 4 maja 2015, o 22:48
autor: kmar21
Przecież nie mówie że teraz, zdaje sobie sprawe ze to są dopiero testy robione. Wszystko co tutaj piszemy są to cele długoterminowe i chyba każdy o tym wie. A piszemy sobie bo po to jest zakłada "Pomysły i sugestie rozwoju systemu" no nie :D