Strona 1 z 1

Brak połączenia z internetem

: 16 cze 2017, o 22:01
autor: Rychu
Aplikacja nie odświeżała mi zadań i pokazywała komunikat "nie udało się uzyskać połączenia internetowego".
Poczyściłem pliki na telefonie, a w końcu odinstalowałem apkę i zainstalowałem na nowo.
Niestety nie pomogło, teraz nie potrafię się nawet zalogować, bo wyskakuje informacja o braku połączenia z internetem....
Oczywiście internet jest dostępny w telefonie, zmieniłem nawet operatora na innego - nie pomogło, włączyłem wi-fi dalej nie widzi internetu...
Sprawdziłem też na tablecie - tam to samo, więc to nie wina sprzętu.

EDIT: Samo się dziś naprawiło....

Re: Brak połączenia z internetem

: 19 cze 2017, o 10:15
autor: Ola Skill
Hej, mieliśmy problem z serwerem, dzięki za info :)

Re: Brak połączenia z internetem

: 11 gru 2017, o 20:01
autor: Janusz123
Dziś chyba tez były w was,problemy z serwerem.
Gdyz,tez miałem.problem przy Kauflandzie.
Lecz w koncu po 3 probach zaskoczył.

Re: Brak połączenia z internetem

: 11 gru 2017, o 21:28
autor: Rychu
Mi Kaufland nie przeszedł, bo telefon coś marudził o braku pamięci i wysyłanie mu nie szło.
W sumie nie wiem czy to była wina braku pamięci, bo mam 4GB, czy jednak coś innego szwankowało. Przy braku pamięci powinien się wykrzaczyć już przy robieniu zdjęć, a mi zaczął cudować już przy wysyłaniu. A może to wspaniała sieć T-mobile się nie popisała? Przeniosłem do nich numer bo wszyscy narzekali na Play, ja też miewałem z nimi kłopoty, ale u niech wcale nie jest lepiej... A może jednak serwer nie chciał przyjąć, bo zadań dużo było robionych w tym samym czasie?
W końcu postanowiłem puścić czyszczenie pamięci, ale to mi wykasowało zadanie, mimo że niby tej aplikacji nie czyściło... Ech, taka strata. A mogłem pójść do Biedronki,
bo była obok, a po przygodach w Kauflandzie niestety już Biedronki zniknęły z mapki. Zgubiła mnie chciwość, bo zadanie w Kauflandzie dawało całe 2 zeta więcej :lol:
A tak serio, to zrobiłem Biedronkę, Stokrotkę, Lidla i chciałem Kauflanda do kompletu ;)

Re: Brak połączenia z internetem

: 12 gru 2017, o 10:56
autor: Ola Skill
Dzięki za zgłoszenie problemu, będziemy mieć to na uwadze i sprawdzimy co się zadziało :)