Strona 1 z 1

Brak możliwości wysłania zadania

: 10 mar 2017, o 22:22
autor: olka62
Dnia 09.03.2017 udałam się do sklepu , aby wykonać zwiad kawowy w sklepie EKO ( lokalizację miałam gdziekolwiek), zrealizowałam badanie i zaczęłam wysyłać, co chwilę wyskakiwało okienko " wystąpił problem z wysłaniem zadania spróbuj jeszcze raz, wysyłałam dalej prze 20 minut, aż czas się skończył. Dzisiaj rano udałam się do innego sklepu i było to samo, po południu wróciłam do sklepu odwiedzonego wczoraj dwa razy wykonałam zadanie i problem z wysłaniem trwał cały czas, ja miałam wrażenie jakby ktoś odrzucał wysyłane przeze mnie zadania, patrzyłam na zasięg internetu i cały czas był na najwyższej kresce. Nie wiem gdzie tkwi problem, być może jestem na niskiej pozycji, bo stawka wyświetla się 11,20 zł. Mój telefon to VK700-MAX, Android 5.1, BuzzBee wersja 2.2.5. Testowe zadania wychodzą dobrze, ale nigdzie nie było 10 zdjęć.

Re: Brak możliwości wysłania zadania

: 11 mar 2017, o 07:00
autor: jaro
Olka próbowałaś zresetować telefon? W takich sytuacjach zawsze pisz na Messenger, szybciej Ci pomogą i sprawdzą co się dzieje, możliwe że odrazu ustalił by błąd i nie straciła byś czasu.
Gdy mam problem zawsze kontaktuje się w ten sposób i bardzo szybko odpowiadają i pomagają.

Re: Brak możliwości wysłania zadania

: 13 mar 2017, o 11:05
autor: olka62
Niestety reset nic nie daje

Re: Brak możliwości wysłania zadania

: 13 mar 2017, o 11:30
autor: Ola Skill
Ile masz wolnej pamięci operacyjnej telefonu? Nie chodzi tu o kartę SD a pamięć wbudowaną, takie problemy pojawiają się jak jest pamięć operacyjna zapchana.

Re: Brak możliwości wysłania zadania

: 14 mar 2017, o 23:04
autor: olka62
Mam 1 GB pamięci RAM w tym wolnej 546 MB, wszystkie aplikacje typu Facebook odinstalowane, chyba by móc wykonywać zadania muszę kupić innego smartfona.