Punkty
: 10 maja 2016, o 07:15
Witam, ze względu na błąd w aplikacji tj. informacja o końcu czasu ( w momencie gdy zostało go około. 10minut) zostały mi zabrane pkt za rezerwacje zadania, które wykonałem po ponownym włączeniu zadania jest możliwość odzyskania pkt?
Przykładowo wczoraj zrobiłem zadanie w salonie seata, uprzednio je rezerwując. Wypełniłem i wysłałem na 7minut przed końcem, jednak zadanie nie zostało zaakceptowane gdyż wg aplikacji zabrakło mi czasu. Jako, że zarezerwowałem te zadanie odebrano mi 2000pkt mimo że po 2 minutach wykonałem je na nowo.
Miałem tak z 2 zadaniami i jestem 4000 pkt w plecy za niewykonanie zadań z rezerwacją, chociaz wykonałem je za drugim podejściem.
Przykładowo wczoraj zrobiłem zadanie w salonie seata, uprzednio je rezerwując. Wypełniłem i wysłałem na 7minut przed końcem, jednak zadanie nie zostało zaakceptowane gdyż wg aplikacji zabrakło mi czasu. Jako, że zarezerwowałem te zadanie odebrano mi 2000pkt mimo że po 2 minutach wykonałem je na nowo.
Miałem tak z 2 zadaniami i jestem 4000 pkt w plecy za niewykonanie zadań z rezerwacją, chociaz wykonałem je za drugim podejściem.