Punkty

#1
Witam, ze względu na błąd w aplikacji tj. informacja o końcu czasu ( w momencie gdy zostało go około. 10minut) zostały mi zabrane pkt za rezerwacje zadania, które wykonałem po ponownym włączeniu zadania jest możliwość odzyskania pkt?

Przykładowo wczoraj zrobiłem zadanie w salonie seata, uprzednio je rezerwując. Wypełniłem i wysłałem na 7minut przed końcem, jednak zadanie nie zostało zaakceptowane gdyż wg aplikacji zabrakło mi czasu. Jako, że zarezerwowałem te zadanie odebrano mi 2000pkt mimo że po 2 minutach wykonałem je na nowo.
Miałem tak z 2 zadaniami i jestem 4000 pkt w plecy za niewykonanie zadań z rezerwacją, chociaz wykonałem je za drugim podejściem.

Re: Punkty

#2
Goly, miałem dokładnie tak samo. Wcześniejsza rezerwacja, stoję przed salonem i klikam realizuj. Facet przyszedł do mnie po 5 min., Rozgadał się na kolejne 15. Po rozmowie wychodzę z salonu, uzupełniam wszystko i na 7 min przed końcem info o tym, że nie mogę wysłać. Wychodzę z apki klikam jeszcze raz w zadanie i dopiero poszło.

Coś faktycznie jest nie tak, jak powinno. Szkoda tych punktów za rezerwację... .
Nazwa użytkownika aplikacji: seequs
Telefon: Huawei ShotX android 5.1.1
Telefon: Motorola Moto E (2nd Gen.) android: 6.0

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron