Jak skutecznie zgłosić problem - WAŻNE

#1
Dziękujemy bardzo za aktywne zgłaszanie problemów.
Twoja pomoc jest nieoceniona, jednak abyśmy mogli w pełni korzystać z Twojego wkładu proszę zapoznaj się z wytycznymi poniżej:

email użytkownika z BuzzBee (na tej podstawie w systemie dowiemy się jaki jest model telefonu i jakie zdarzenia zarejestrował system),
w jakim zadaniu miał miejsce błąd (ważne żeby zrozumieć czy to zadanie z listą adresową czy tylko ankieta itp.),
data i godzina wystąpienia błędu,
co się dokładnie dzieje i co powoduje pojawienie się problemu – np. przy klikaniu dalej, albo przy próbie wysłania wyników,
jak objawia się błąd – czy pojawia się jakiś komunikat czy aplikacja po prostu zamyka się i przechodzi do ekranu głównego,
• czy w momencie wystąpienia błędu jest dostęp do transmisji danych komórkowych czy WiFi (w przypadku danych komórkowych warto zdawać sobie sprawę z tego, że najwolniejsze tryby transmisji mogą być niewystarczające),
jaki tryb lokalizacji włączony jest w telefonie w momencie wystąpienia błędu (dokładny czy przybliżony),
• jeżeli błąd pojawia się u Ciebie regularnie i możesz nam pomóc wykonując screenshoty lub jeszcze lepiej nagranie z ekranu – to bylibyśmy bardzo wdzięczni za taką pomoc.

I to tyle - życzymy bezproblemowego działania!
Skillman
Ekipa BuzzBee
Nazwa użytkownika w aplikacji: skillman
Huawei P9

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości