Gdy masz problemy z aplikacją zajrzyj tutaj!

#1
Ważne informacje i podpowiedzi dla wszystkich Pszczół!

Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z działaniem aplikacji, to bardzo prosimy o wykonanie następujących czynności. W 90% przypadków któryś z nich je eliminuje, warto więc zachować tę instrukcję na zapas.
I. Wyłącznie aplikacji BuzzBee i ponowne jej uruchomienie. Istotne jest, aby upewnić się, że aplikacja nie tylko została schowana „do tła”, ale także została całkowicie wyłączona. Robi się to, wywołując widok ostatnio uruchamianych programów i przesuwając BuzzBee w bok lub w dół (w zależności od wersji systemu operacyjnego). Tutaj jest filmik pokazujący jak to zrobić:
Zamykanie zadań działających w tle i zwalnianie pamięci dla BuzzBee.
📷
II. Restart telefonu. Często zdarza się, że telefony (szczególnie te z mniejszą ilością pamięci RAM) długo nieuruchamiane (restartowane) ponownie lub te mające różne aplikacje działające w tle, „zapychają” pamięć i nie pozwalają różnym procesom pracować optymalnie. Rozwiązaniem może być restart telefonu i ponowne uruchomienie BuzzBee. Warto również ograniczyć liczbę aplikacji działających równocześnie (komunikatory, mapy, przeglądarka internetowa itp.). Można to zrobić sposobem pokazanym w punkcie I.
III. Wyczyszczenie pamięci podręcznej BuzzBee. To rozwiązanie pokrewne do powyższego - pozwala wyczyścić dane przechowywane przez system operacyjny na potrzeby BuzzBee. Czasami Android przechowuje niepotrzebnie dużą ilość danych i spowalnia lub utrudnia działanie aplikacji. Można to zrobić albo wchodząc w ustawieniach telefonu w listę aplikacji, wybierając BuzzBee i odpowiednią funkcję, albo tak jak na filmie pod poniższym linkiem. Filmik z prezentacją „czyszczenie pamięci podręcznej” jest poniżej. Uwaga - po wyczyszczeniu danych BuzzBee może wymagać ponownego zalogowania. Upewnij się, że masz hasło!
Jak wyczyścić pamięć podręczną (cache) BuzzBee?
📷
IV. Upewnienie się, że telefon jest w zasięgu transmisji danych. Aplikacja BuzzBee do poprawnego działania potrzebuje komunikacji z serwerami, a więc musi być w zasięgu mobilnej transmisji danych. Czasami zdarza się, że w niektórych regionach zasięg ten jest słaby, a po wejściu do budynku nawet zupełnie zanika lub jest niewystarczający do skutecznego przesłania wyników, zwłaszcza tych zawierających zdjęcia. Rozwiązaniem może tu być kończenie realizacji zadania już po wyjściu z budynku (gdzie zasięg może być silniejszy), albo nawet przemieszczenie się tak, aby „złapać” lepszy sygnał. W razie wątpliwości można sprawdzić szybkość transmisji np. tym narzędziem:
https://play.google.com/store/apps/deta ... .speedtest
Jeżeli pokaże niską szybkość transferu, to może to oznaczać przyczynę nieoptymalnego działania.
Oczywiście, jeśli pojawią się innego rodzaju problemy, których nie rozwiążą podane wyżej sposoby, jesteśmy do dyspozycji! Możesz kontaktować się z nami na Facebooku lub pisać na info@buzzbee.pl
SkillJane
Ekipa BuzzBee
Sony Xperia M2, Android 4.3

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości