Problem z zalogowaniem do aplikacji - Android 10

#1
Otrzymaliśmy ostatnio sygnały, że niektóre telefony, po aktualizacji do Androida 10 sprawiają problemy z zalogowaniem do BuzzBee.
Nasi programiści znają sprawę i analizują, co można na ten problem poradzić, ale ponieważ zajmie to chwilę czasu to tymczasowo radzimy pobrać prawidłowo działającą wersję BuzzBee i działać na tej wersji (trzeba wtedy w ustawieniach Androida zezwolić na instalację z „nieznane źródła”*).
Pamiętaj, aby najpierw odinstalować poprzednią wersję i wyczyścić pamięć podręczną telefonu.

Stąd możesz pobrać poprawioną wersję BuzzBee

Wersja "awaryjna" sprzed poprawek jest tutaj.


Oczywiście działamy i szukamy przyczyny problemów,

* Jak instalować z "nieznanych źródeł":
Ściągamy aplikację przez przeglądarkę i od razu po pobraniu chcemy ją zainstalować. Wyświetli się wtedy monit o tym, że musimy nadać przeglądarce (np. Chrome) uprawnienia do instalowania aplikacji z tego źródła. Klikamy wtedy ustawienia, a następnie zezwól z tego źródła. Drugi przykład: Przeglądamy naszą pamięć wewnętrzną menadżerem plików. Znajdujemy pobrany wcześniej plik .apk i chcemy go zainstalować. Znowu, po pojawieniu się komunikatu robimy to samo co z przeglądarką.
Ekipa BuzzBee
Nazwa użytkownika w aplikacji: Ola Skill
Sony Xperia Z, Android 4.2.2.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości