5 zasad, które musisz znać, jeśli chcesz zarabiać przez Internet

Szybka i łatwa praca – brzmi jak marzenie? Zarabianie dzięki korzystaniu z aplikacji może być jego realizacją, ale warto pamiętać o kilku regułach, jeśli chcemy być pewni, że więcej zyskamy niż stracimy.

Praca dodatkowa przez internet jest niezwykle kuszącą opcją, ale oprócz niewątpliwych zysków, warto być świadomym także wyzwań, jakie ze sobą niesie. Spokojnie – zarabianie smartfonem może być jednak doskonałym rozwiązaniem, jeśli tylko upewnimy się wcześniej, czy naprawdę chcemy współpracować z daną firmą. O czym trzeba pamiętać?

#1 Sprawdź, czy firma ma rekomendacje innych
Niezupełnie chodzi tutaj o kilka cytatów na stronie internetowej aplikacji – to cytaty, które firmy wybierają, żeby móc zbudować wiarygodność. Sprawdź, jak firma jest oceniana w Internecie. Koniecznie sprawdź, czy aplikacja ma swoją społeczność – może istnieje jakieś forum, na którym internauci wymieniają się opiniami, radami albo po prostu chcą się poznać? Jeśli tak…

#2 Dowiedz się, czy istnieje społeczność
…bingo! Społeczność może Ci pomóc z Twoimi problemami związanymi z używaniem aplikacji, ale jednocześnie będzie chciała poznać Ciebie, Twoje zrealizowane zadania, sukcesy. Spójrz, jak dobrze działa społeczność BuzzBee; poczucie przynależności sprawia, że masz świadomość należenia do jednej, wielkiej rodziny – a to dodaje energii i motywacji do dalszego działania.

#3 Oceń, czy wszystko jest dostateczne jasne
Czy strona internetowa, która opisuje aplikację, jest przejrzysta i klarowna? Czy krótkie opisy aplikacji wystarczą do zrozumienia jej działania? Czy obsługa z aplikacji jest intuicyjna? Jeśli tak, idealnie: widać, że firma stosuje zasady user-friendly w Internecie, a to znaczy, że dba o swojego użytkownika.

#4 Zorientuj się, jak wygląda komunikacja z firmą
Czy po zainstalowaniu aplikacji jesteś pozostawiony sam sobie, czy możesz wchodzić w relację? Jest to trochę połączone z punktem drugim – ale społeczność to użytkownicy aplikacji. Czy masz kontakt z ich twórcami? Relacja może wytwarzać się w różny sposób – ciekawe newslettery, które przedstawiają najważniejsze informacje; ciekawie prowadzony fanpage, który wchodzi w interakcję z fanami; łatwość w kontakcie, np. poprzez fora czy bezpośrednie wiadomości.

#5 Sprawdź współpracujące firmy
Jeśli duże, znane marki zaufały tej jednej firmie (zwłaszcza, jeśli to nie jest pojedynczy przypadek), to dlaczego użytkownicy mieliby pozostać nieufni? Czasem firmy opisują to na swoich stronach internetowych, ale często chwalą się tym też na swoich fanpage’ach czy newsletterach – BuzzBee, wysyłając newslettery do swoich użytkowników, zawsze mogą pochwalić się ciekawą, interesującą współpracą. To też potwierdzenie, że firmy traktują poważnie tego partnera biznesowego – to jest także dowód na jego rozwój.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Polityka prywatności

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij

Pobierz BuzzBee z Google Play