Brak możliwości wysłania zadania

#1
Dnia 09.03.2017 udałam się do sklepu , aby wykonać zwiad kawowy w sklepie EKO ( lokalizację miałam gdziekolwiek), zrealizowałam badanie i zaczęłam wysyłać, co chwilę wyskakiwało okienko " wystąpił problem z wysłaniem zadania spróbuj jeszcze raz, wysyłałam dalej prze 20 minut, aż czas się skończył. Dzisiaj rano udałam się do innego sklepu i było to samo, po południu wróciłam do sklepu odwiedzonego wczoraj dwa razy wykonałam zadanie i problem z wysłaniem trwał cały czas, ja miałam wrażenie jakby ktoś odrzucał wysyłane przeze mnie zadania, patrzyłam na zasięg internetu i cały czas był na najwyższej kresce. Nie wiem gdzie tkwi problem, być może jestem na niskiej pozycji, bo stawka wyświetla się 11,20 zł. Mój telefon to VK700-MAX, Android 5.1, BuzzBee wersja 2.2.5. Testowe zadania wychodzą dobrze, ale nigdzie nie było 10 zdjęć.
olka62
Sony E2303, android 6.0.1, BuzzBee 2.2.10

Re: Brak możliwości wysłania zadania

#2
Olka próbowałaś zresetować telefon? W takich sytuacjach zawsze pisz na Messenger, szybciej Ci pomogą i sprawdzą co się dzieje, możliwe że odrazu ustalił by błąd i nie straciła byś czasu.
Gdy mam problem zawsze kontaktuje się w ten sposób i bardzo szybko odpowiadają i pomagają.
Jarosław Sim...
Sony Z3, android 6.0.1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron