Witam.
Chciałbym się podzielić kilkoma pomysłami . Mianowicie:
1) Grupowanie oraz sortowanie poszczególnych zadań.
Chodzi mi o to aby zadania były kolejno pogrupowane oraz z możliwością własnego ich sortowania.
Sortowanie miałoby na celu uszeregować odpowiednio zadania:
- z największą liczbą punktów do najmniejszej i odwrotnie
- od największej kwoty do najmniejszej .
- Od największej odległości od zadań do tych najbliższych.
Grupowanie. Gdy przybędzie więcej zadań to należało by się zastanowić nad odpowiednim stworzeniem grup na:
-dane rejony (miasta).
-ankiety, typowo do robienia zdjęć, itp...
-oraz pogrupowaniem rankingu na dane rejony
2) Alerty i powiadomienia.
Alerty. Mniej więcej chodzi mi o zadania z "datą ważności". Gdy będą one miały zacząć wygasać powinien widnieć koło nich jakiś znaczek przykładowo " [!] ". Po to aby użytkownik nie był zdany na ewentualne "Kurcze jeszcze wczoraj to było i dzisiaj nima ".
Powiadomienia. Jeżeli użytkownik wypełni jakieś zadanie które zostaje zaakceptowane przez administrację powinna przychodzić również informacja.
Chciałbym także dodać (jak już chyba ktoś wcześniej wspomniał) o możliwości usunięcia wykonanych zadań z panelu.
3) Aktualizacje.
Powiadamianie klienta o najnowszej aktualizacji wraz z "Change logiem" przyszłej wersji. Osobiście lubię patrzeć na rozwój aplikacji których używam. Tak wiem jest opcja taka w Google Play ,nie wiem jak to będzie z innymi systemami, ale nie zawsze zaznaczana jest opcja automatycznej aktualizacji przez co wiele aplikacji pozostaje starszych na urządzeniach.
Pozdrawiam, Raodemus
Parę pomysłów.
#1[-BETA TESTER-]
□Model Telefonu : Samsung Galaxy Note 3 (N9005)
□Android: 5.0.0
□W BuzzBee od: 3 Kwietnia 2015
□Model Telefonu : Samsung Galaxy Note 3 (N9005)
□Android: 5.0.0
□W BuzzBee od: 3 Kwietnia 2015