Próbowałam wykonać zadanie we wtorek w pewnym miejscu i stojąc przed sklepem, łapiąc lokalizacje wyświetlił mi się taki komunikat:
Zasięg pełen, lokalizacja włączona, przesył danych włączony.
Dzisiaj próbowałam zrobić zadanie w innym miejscu i ten sam błąd. Co może być przyczyną ? Wylogowałam i zalogowałam się wczoraj na nowo bo czytałam, że to może pomóc i nic wie ktoś co z tym zrobić ?
Re: Nie uzyskano dokładnej lokalizacji
#2Byc moze musisz odswiezyc gpsa. Telefon moze myslec ze jestes w lokalizacji w ktorej bylas jakis czas temu.
tomecio
Samsung Galaxy S3
Android 4.3
Samsung Galaxy S3
Android 4.3
Re: Nie uzyskano dokładnej lokalizacji
#3Ściągnij na telefon jakąś aplikacje sprawdzającą GPS, np. GPSfix.
Uruchom i poczekaj, aż potwierdzi złapanie fixa i ustalenie dokładnej pozycji.
Wtedy dopiero spróbuj uruchomić zadanie w BuzzBee
Uruchom i poczekaj, aż potwierdzi złapanie fixa i ustalenie dokładnej pozycji.
Wtedy dopiero spróbuj uruchomić zadanie w BuzzBee
Rychu
Samsung Galaxy S7
Android 8.0
Re: Nie uzyskano dokładnej lokalizacji
#4Lub wyłączyć wi-fi
Mateusz
Login w aplikacji: xmarox
Nubia z17 Lite
Jak skutecznie zgłosić problem?
Robienie zdjęć w sklepach//co jak dlaczego\\
Login w aplikacji: xmarox
Nubia z17 Lite
Jak skutecznie zgłosić problem?
Robienie zdjęć w sklepach//co jak dlaczego\\
Re: Nie uzyskano dokładnej lokalizacji
#5tomecio pisze:Byc moze musisz odswiezyc gpsa. Telefon moze myslec ze jestes w lokalizacji w ktorej bylas jakis czas temu.
Myślę, że wtedy wyskoczyłby komunikat "jesteś za daleko od miejsca docelowego" i pojawiłaby się opcja "prowadź"
Rychu
Samsung Galaxy S7
Android 8.0
Re: Nie uzyskano dokładnej lokalizacji
#6Zanim kliknę "Realizuj" lokalizacja pokazuje dobrze, że jestem w miejscu w którym powinnam być. Prędzej, gdy lokalizacja nie złapała, że się przemieściłam pokazywała się właśnie informacja "Jesteś za daleko..." i opcja "Prowadź"
Re: Nie uzyskano dokładnej lokalizacji
#7kropeczka200 pisze:Próbowałam wykonać zadanie we wtorek w pewnym miejscu i stojąc przed sklepem, łapiąc lokalizacje wyświetlił mi się taki komunikat:
Zasięg pełen, lokalizacja włączona, przesył danych włączony.
Dzisiaj próbowałam zrobić zadanie w innym miejscu i ten sam błąd. Co może być przyczyną ? Wylogowałam i zalogowałam się wczoraj na nowo bo czytałam, że to może pomóc i nic wie ktoś co z tym zrobić ?
Mi wczoraj (tez wtorek) ok godz 17tej wyświetlił się taki sam komunikat. Probowalam wielokrotnie rozpocząć badanie i nic. A parę ulic dalej w innym sklepie wszystko poszło jak trzeba. Chyba wina aplikacji?
Re: Nie uzyskano dokładnej lokalizacji
#8Ja również miałem tego typu problemy najczęściej w jakiś wiochach jednak trochę chodzenia w koło sklepu i unoszenie telefonu do nieba zazwyczaj pomagało
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Re: Nie uzyskano dokładnej lokalizacji
#9Czasem też mam, że nie może złapać GPSa. Wtedy wyłączam i włączam GPS i po chwili aplikacja już łapie lokalizacje
Re: Nie uzyskano dokładnej lokalizacji
#10Najek pisze:Czasem też mam, że nie może złapać GPSa. Wtedy wyłączam i włączam GPS i po chwili aplikacja już łapie lokalizacje
W Twoim przypadku błędem jest to, że telefon łapie lokalizacje z innego miejsca. Po restarcie gpsu na nowo lokalizuje w jakim miejscu się znajdujesz
tomecio
Samsung Galaxy S3
Android 4.3
Samsung Galaxy S3
Android 4.3