Strona 1 z 2

Wyłączanie aplikacji

: 23 paź 2015, o 16:00
autor: tomecio
Podczas wykonywania zadania z Castrolem, ktoś do mnie zadzwonił. Także połączenie wskoczyło ponad aplikacje. Rozłączyłem i miałem nadzieję, że BuzzBee nadal aktywne. Okazało się, że niestety wyłączyło się również z odrzuceniem połączenia. Czy jest to wina mojego telefonu, że w takim przypadku wyłącza mi się aplikacja czy da się jakoś to dopracować? ;) Pozdrawiam!

Re: Wyłączanie aplikacji

: 23 paź 2015, o 16:06
autor: xmarox
U mnie tak samo było :)
I dodatkowo w trakcie wykonywania zadania np. I pyk "zadanie w toku"

Re: Wyłączanie aplikacji

: 23 paź 2015, o 16:38
autor: SkillJane
tomecio pisze:Podczas wykonywania zadania z Castrolem, ktoś do mnie zadzwonił. Także połączenie wskoczyło ponad aplikacje. Rozłączyłem i miałem nadzieję, że BuzzBee nadal aktywne. Okazało się, że niestety wyłączyło się również z odrzuceniem połączenia. Czy jest to wina mojego telefonu, że w takim przypadku wyłącza mi się aplikacja czy da się jakoś to dopracować? ;) Pozdrawiam!



Tak nasi programiści pracują nad tym- oczywiście mamy na uwadze wprowadzenie zmian w tym temacie :D

Re: Wyłączanie aplikacji

: 23 paź 2015, o 16:40
autor: SkillJane
xmarox pisze:U mnie tak samo było :)
I dodatkowo w trakcie wykonywania zadania np. I pyk "zadanie w toku"



W takich sytuacjach w godzinach pracy biura warto się z nami skontaktować, postaramy się pomóc :D

Re: Wyłączanie aplikacji

: 27 paź 2015, o 09:18
autor: Patryk8546
Zmiany, które naprawią te błędy będą wprowadzone wraz z aktualizacją? Jeśli tak, to jest już przewidziana data aktualizacji apki bo chciałbym wreszcie zacząć jakieś zadanie :p

Najnowsza wersja aplikacji to 0.8.29 wprowadzona kilka dni temu.
W razie problemów w godzinach pracy biura pisz na info@buzzbee.pl zawsze staramy się pomóc :D

Re: Wyłączanie aplikacji

: 27 paź 2015, o 09:48
autor: tomecio
Patryk8546 pisze:Zmiany, które naprawią te błędy będą wprowadzone wraz z aktualizacją? Jeśli tak, to jest już przewidziana data aktualizacji apki bo chciałbym wreszcie zacząć jakieś zadanie :p


Patryku! Błędy są zgłaszane po to, żeby je poprawiać. Co nie oznacza, że nie można wykonywać zadań już teraz. Takie błędy jak ten zdarzają się sporadycznie, dlatego nie warto czekać bo ktoś Ci zwinie zadania z przed nosa ;). Aplikacja jest jeszcze w fazie beta więc jeśli Ty natrafisz na jakiś błąd - zgłoś go. Dzięki Tobie aplikacja będzie się rozwijała. Nie bój się, że coś może nie wyjść, albo coś się zepsuje. Czasami się zdarza i będzie to poprawiane.

Re: Wyłączanie aplikacji

: 27 paź 2015, o 10:49
autor: Patryk8546
Zakładałem już temat z moim błędem. Przez niego nie moge zrobić nawet zadania testowego. Jest to błąd ze zdjęciami. Więc moge spróbować zrobić dla próby zadanie, ale jeśli za każdym razem ma mi wychodzić z aplikacji po zrobieniu zdjęciu to nie opłaca mi się to troche jeździć i robić te zadania :p Dlatego jestem ciekawy kiedy jest aktualizacja.

Re: Wyłączanie aplikacji

: 27 paź 2015, o 13:33
autor: SkillJane
Patryk8546 pisze:Zakładałem już temat z moim błędem. Przez niego nie moge zrobić nawet zadania testowego. Jest to błąd ze zdjęciami. Więc moge spróbować zrobić dla próby zadanie, ale jeśli za każdym razem ma mi wychodzić z aplikacji po zrobieniu zdjęciu to nie opłaca mi się to troche jeździć i robić te zadania :p Dlatego jestem ciekawy kiedy jest aktualizacja.


Patryku, prosimy o informację czy posiadasz najnowszą wersję BuzzBee?

Re: Wyłączanie aplikacji

: 17 lis 2015, o 14:39
autor: poised
Dziś podczas wykonywania zadania, aplikacja się sama wyłączyła, zadanie przeszło w tryb "w toku", szkoda że nie ma opcji żeby je wznowić...

Re: Wyłączanie aplikacji

: 17 lis 2015, o 14:45
autor: xmarox
poised pisze:Dziś podczas wykonywania zadania, aplikacja się sama wyłączyła, zadanie przeszło w tryb "w toku", szkoda że nie ma opcji żeby je wznowić...

Witaj
Po upływie czasu zadanie wróci do aplikacji.
Jeśli napiszesz na info@buzzbee.pl jest możliwość ze szybciej zresetują ci zadanie.