Jak skutecznie zgłosić problem - WAŻNE

#1
Dziękujemy bardzo za aktywne zgłaszanie problemów.
Twoja pomoc jest nieoceniona, jednak abyśmy mogli w pełni korzystać z Twojego wkładu proszę zapoznaj się z wytycznymi poniżej:

  1. zarejestruj się na forum, stwórz stały login,
  2. zaloguj się,
  3. dla swojego loginu dodaj podpis: wejdź w Panel Użytkownika (kliknij na swoją nazwę użytkownika w prawej górnej stronie ekranu pod okienkiem wyszukiwania) a następnie zakładkę Twoje Konto -> wejdź w zakładkę Profil-> wybierz z listy Podpis
  4. w podpisie umieść:
    • swoją nazwę użytkownika z BuzzBee,
    • model telefonu,
    • wersję Androida.
  5. zawsze podając opis problemu podawaj także numer wersji aplikacji (do sprawdzenia pod ikonką "i" u góry ekranu BuzzBee),
  6. opis powinien także zawierać nazwę zadania, w którym pojawia się problem. Mile widziana będzie także data i godzina pojawienia się błędu (wtedy w danych serwera zobaczymy co mogło pójść nie tak),
  7. jeżeli problem dotyczy płatności PayPal to podaj także email, który jest Twoim ID użytkownika PayPal.

I to tyle - zapraszamy do dalszego testowania!
Skillman
Ekipa BuzzBee
Nazwa użytkownika w aplikacji: skillman
Sony Xperia Z, Android 5.1.1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron