Strona 1 z 1

Problem z zalogowaniem do aplikacji - Android 10

: 17 lut 2020, o 12:37
autor: Ola Skill
Otrzymaliśmy ostatnio sygnały, że niektóre telefony, po aktualizacji do Androida 10 sprawiają problemy z zalogowaniem do BuzzBee.
Nasi programiści znają sprawę i analizują, co można na ten problem poradzić, ale ponieważ zajmie to chwilę czasu to tymczasowo radzimy pobrać prawidłowo działającą wersję BuzzBee i działać na tej wersji (trzeba wtedy w ustawieniach Androida zezwolić na instalację z „nieznane źródła”*).
Pamiętaj, aby najpierw odinstalować poprzednią wersję i wyczyścić pamięć podręczną telefonu.

Stąd możesz pobrać poprawioną wersję BuzzBee

Wersja "awaryjna" sprzed poprawek jest tutaj.


Oczywiście działamy i szukamy przyczyny problemów,

* Jak instalować z "nieznanych źródeł":
Ściągamy aplikację przez przeglądarkę i od razu po pobraniu chcemy ją zainstalować. Wyświetli się wtedy monit o tym, że musimy nadać przeglądarce (np. Chrome) uprawnienia do instalowania aplikacji z tego źródła. Klikamy wtedy ustawienia, a następnie zezwól z tego źródła. Drugi przykład: Przeglądamy naszą pamięć wewnętrzną menadżerem plików. Znajdujemy pobrany wcześniej plik .apk i chcemy go zainstalować. Znowu, po pojawieniu się komunikatu robimy to samo co z przeglądarką.

Re: Problem z zalogowaniem do aplikacji - Android 10

: 19 kwie 2020, o 14:11
autor: Janusz123
Stad pobrać czyli ??? bo brak jakiegokolwiek linku

Re: Problem z zalogowaniem do aplikacji - Android 10

: 24 kwie 2020, o 10:33
autor: skillman
Janusz123 pisze:
19 kwie 2020, o 14:11
Stad pobrać czyli ??? bo brak jakiegokolwiek linku
Zobacz proszę "Stąd możesz pobrać poprawioną wersję BuzzBee" :)
Pozdrowienia!