Otrzymaliśmy ostatnio sygnały, że niektóre telefony, po aktualizacji do Androida 10 sprawiają problemy z zalogowaniem do BuzzBee.
Nasi programiści znają sprawę i analizują, co można na ten problem poradzić, ale ponieważ zajmie to chwilę czasu to tymczasowo radzimy pobrać prawidłowo działającą wersję BuzzBee i działać na tej wersji (trzeba wtedy w ustawieniach Androida zezwolić na instalację z „nieznane źródła”*).
Pamiętaj, aby najpierw odinstalować poprzednią wersję i wyczyścić pamięć podręczną telefonu.
Stąd możesz pobrać poprawioną wersję BuzzBee
Wersja "awaryjna" sprzed poprawek jest tutaj.
Oczywiście działamy i szukamy przyczyny problemów,
* Jak instalować z "nieznanych źródeł":
Ściągamy aplikację przez przeglądarkę i od razu po pobraniu chcemy ją zainstalować. Wyświetli się wtedy monit o tym, że musimy nadać przeglądarce (np. Chrome) uprawnienia do instalowania aplikacji z tego źródła. Klikamy wtedy ustawienia, a następnie zezwól z tego źródła. Drugi przykład: Przeglądamy naszą pamięć wewnętrzną menadżerem plików. Znajdujemy pobrany wcześniej plik .apk i chcemy go zainstalować. Znowu, po pojawieniu się komunikatu robimy to samo co z przeglądarką.
Problem z zalogowaniem do aplikacji - Android 10
#1Ekipa BuzzBee
Nazwa użytkownika w aplikacji: Ola Skill
Sony Xperia Z, Android 4.2.2.
Nazwa użytkownika w aplikacji: Ola Skill
Sony Xperia Z, Android 4.2.2.