Logowanie przez Facebook - problem hasła

#1
Mamy zgłoszenia, że nie wszyscy, którzy logują się przez Facebook dysponują hasłem do aplikacji niezbędnym do wypłaty PayPal.

Standardowo po zalogowaniu przez Facebook, użytkownik BuzzBee powinien dostać informację o haśle aplikacji na swój mail wykorzystywany w rejestracji Facebook.
Ponieważ wiele systemów poczty podejrzliwie traktuje takie wiadomości, warto zawsze sprawdzić swój folder spamowy.

Jeżeli tam nie odnajdzie się wiadomość od BuzzBee to należy przeprowadzić następującą operację:
1. wylogować się z BuzzBee
2. na ekranie logowania na dole kliknąć "Nie pamiętasz hasła? zresetuj je"
3. podać adres email zgodny z wykorzystywanym w Facebook
4. odebrać mail i postępować zgodnie z instrukcją (zalogować się na zresetowane hasło)
5. potem można oczywiście skorzystać z dialogu - zmień hasło w panelu ustawień

Punktów może dużo ale to bardzo proste :)
Skillman
Ekipa BuzzBee
Nazwa użytkownika w aplikacji: skillman
Huawei P9

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość